K.E.B.E.B.A.L.A.N

K.E.B.E.B.A.L.A.N

30 Oct 2011

kanak kanak

adess..macam mane lahh tadi tengah lepak lepak tengah seronok bersembang dan mengutuk pasal aku dan kawan kawan masa zaman sekolah dulu dulu nampak pulak sorg gurl nie yang sebijik macam 'DIA' ! ..adess tak boleh blah !


tapi bukan itu yang membuatkan aku teruja..tapi rindu ade lahhHAHAHAHAH !



aku teruja sebab bersembang pasal aku n kawan kawan time muda muda dulu ! ! memang syok lahh if sembang bab zaman muda muda dulu ! sekarang nie tak tua mane pun tapi benda tu jadi kenangan silam en..memg best lahh ! 

then aku sampai kat rumah aku tengok balik gambar gambar aku n kawan kawan mase sekolah dulu memang tak boleh blah doe kiteorang ! muke sume suci ++ selenge !

kan bes kalo aku boleh ulang balik masa lampau ! ! aihh doraemon datang lahh malaysia ! 
so sekarang nie time untuk aku tidur ! ! so selamat malam family !

No comments:

Post a Comment